חפש באתר:

צור קשר

טלפון: 072-257-5214
דוא”ל: hatzor@kasafot.com

בין לקוחותינו

עדכונים

כספות חצור שמחה לבשר כי בתור ספק של האום זכתה במכרז של האום לאספקת כספות לאיטי.

כספות חצור שמחה לבשר כי לאחר בדיקות קפדניות בין ספקי כספות בעולם, כספות חצור זכתה אושרה, כספק כספות בין היחידות כספקי כספות בעולם. גאווה ישראלית.

כספות חצור זוכה במכרז של משרד הביטחון אשר נחשב לאחד המכרזים הגדולים בארץ ומספקת כספות בעלות תקנים מחמירים.

מכרז 500: כספות חצור שמחה לבשר כי זכתה במכרז של 500 יח' לאספקת כספות לבניין האשפוז החדש של בית חולים הדסה.

כספות לנשק

אם יש לכם נשק וודאי חשוב לכם לשמור עליו במקום בטוח, שאיננו נגיש לילדים וגם כזה שקשה לפרוץ אותו. כספות תאים לנשק הן הפתרון המתאים, הן עבור אנשים פרטיים והן עבור בעלי עסקים שברשותם נשק. אפשר להתקין אותן בכל מקום והן מציעות את ההגנה הנדרשת. את הכספות ניתן למצוא כיום בדגמים שונים, גדלים וגם איכויות שונות. חשוב לבחור את הכספת המתאימה, זו שתציע מצד אחד את ההגנה המקסימאלית אך גם תהיה נוחה לתפעול עבור בעליו של הנשק.

אילו סוגים של כספות מוצעים בשוק כיום
אם אתם מחפשים כספות תאים לנשק (כספות לוקרים) תמצאו מבחר רחב של אפשרויות. חברות התקנת כספות מעמידות לרשות לקוחותיהן שלל של פתרונות, המציעים את המענה הנדרש ואת הביטחון המלא. הכספות נבדלות אלו מאלו בגודל שלהן, בעובי הפלדה שלהן ובמנגנוני הנעילה של כל אחת מהן. באופן כללי, מדובר בכספות בעובי של בין 5 מ”מ ל – 10 מ”מ ועם מנגנוני נעילה משוכללים, ובמיוחד כשמדובר בנשק שאותו יש לשמור בכספת עצמה. העומק של כספות תאים לנשק כאלו הוא בסביבות 42 ס”מ וגובהן נע בין 10 ס”מ ל – 20 ס”מ. את התא עצמו ניתן לפתוח באמצעות מפתח אורח וכן גם באמצעות מפתח מאסטר, שמתאים לכל התאים. התקנת הכספות יכולה להיעשות בביתו הפרטי של הלקוח או בעסק שלו. מיקום הכספת ייקבע בהתאם לצרכים וכן גם בהתאם לאופי הגישה שבמקום.

לסיכום
אם יש לכם נשק חשוב שתשמרו אותו במקום בטוח כדי למנוע גישה של ילדים אליו וכן את גניבתו. שימוש בפתרון ייחודי כמו כספות תאים לנשק יאפשר לכם לישון בראש שקט בידיעה שברשותכם הפתרון המתאים, זה שיספק לכם את המענה המושלם, ויותאם לצרכיכם באופן מלא. 

סגירת תפריט
דילוג לתוכן